Atılgan Gümüş'ün Yeni dizisi bu akşam başlıyor!


Başrollerini Hakan Yılmaz, Ebru Cündübeyoğlu, Zerrin Sümer, Yalçın Menteş, Atılgan Gümüş, Seray Sever, Melih Ekener ve Pınar Toker'in paylaştığı "Yalancı Romantik" bu akşam saat 19:50'de kanal 1'de başlıyor. Bundan böyle her pazar izleyebileceğiniz "Yalancı Romantik" evlilikte kadının ve erkeğin değişimini, gelişimini ve bazen de gerilemesini anlatan bir durum komedisi. Kahkahalarla izleyeceğiniz bu zengin kadroyu sakın kaçırmayın! Yalancı Romantik Resmi web sitesine girmek ve fragmanını izlemez için tıklayın;

38 yorum:

no name dedi ki...

hayırlı olsun.
inşallah reytingi bol olur,bizlerde uzun soluklu bir dizi izleriz...

Adsız dedi ki...

başarı diliyoruz.
seyredeceğiz,
sonra yorum yaparız...

Adsız dedi ki...

Ayrıca da her zaman için,

en büyük BBO.

unutmadık,unutturmayız...

Adsız dedi ki...

Basarilar diliyorum...

Sevgili Murat Aras yazmissa hikaye cok güzeldir..

E, en yetenekli oyuncular biraraya gelince iyi bir yönetmenle ortaya harika bir dizinin cikmasini bekliyor, insanlik hallerimize cok gülecegim cok güzel bir komedi izlemeyi umuyorum...

Adsız dedi ki...

Haa eklemek istedigim son bir cümle daha..

Benden Baba Olmaz´dan daha güzel ve kaliteli, iyi, gercekci, komik, hüzünlü, romantik, sürükleyici, heyecanli, düsündüren, güldüren, hüzünlendiren, sevindiren, insana tanidik gelen, toplumun her kesimine, her yasta izleyenlere hitap eden, daha cok sevecegim bir dizinin daha olacagina ihtimal veremiyorum...

BBO´dan önce bir Ikinci Bahar vardi, sonra yüzlerce dizi cekildi biri bile yanindan gecemedi..

Bizim icin en iyisi yine BBO olacak akillarimizda, sevgisi yüregimizde..

Adsız dedi ki...

Ay sonunda başlayacakkkk çok heyecanlıyım vallaa:))
Atılgaaaaaaaaaannnnn (L)

Adsız dedi ki...

hayirli olsunnnnnnn

Adsız dedi ki...

aşkımın dizisi başladı arkadaşlar çok süper bi dizi


WHİTE ANGEL

Adsız dedi ki...

haa bu arada geçen sayfadaki isimsiz bir arkadaş benim hakkımda birşye demiş merak etme isimsiz arkadaş bana zaten meleğim diyen çok


WHİTE ANGEL

Adsız dedi ki...

Sana meleğim diyenler(ki bende aday adayıyım)söze haa diye başladığını biliyorlar mı?

sanmam,
bilseler bir daha düşünürlerdi...

Adsız dedi ki...

merak etme biliyorlar


WHİTE ANGEL

Adsız dedi ki...

gunaydin bbo ailesi

Adsız dedi ki...

günaydın dostlar ve her daim dost kalabilenler...

evet heyecanla beklediğiniz diziniz başladı.

başı göğe erenlerin yorumlarını bekliyoruz...

Adsız dedi ki...

Atılgan Gümüş yine beklediğimiz gibiydi...Süper bi oyuncu bence...Ama keşke Mine Tugayla bir projede olsalar yine. Onlar çok yakışıyodu:)
ASLI-ONUR

Adsız dedi ki...

tebrikler...atılgana sevgiler...

Adsız dedi ki...

Cafer ve karısı

Cafer komadadır. Yanında ise karısı... Cafer’in gözleri nemli, kısık

sesiyle karısına doğru bakar ve konuşmaya başlar:

“İlk işten kovulduğum zaman yanımda idin. İflas ettiğim gün oradaydın.

Vurulduğum zaman ilk gözümü açtığımda seni gördüm. Trafik kazası geçirdiğimde hastanede hep başucumdaydın. ”

Karısı takdir edilmenin mutluluğunda tabii. Cafer devam eder: “Şimdi komadayım yine başucumdasın. Sonunda anladım ama, çok geç oldu; yahu sen ne uğursuz kadınsın.”
Can Ataklı

Adsız dedi ki...

merhaba bbo ailesi

Adsız dedi ki...

ATILGAN SÜPEEEER:)

Adsız dedi ki...

heyecanla beklediğiMiz atılgan dizisi başladı.

Adsız dedi ki...

harikaydı zevkle izledim
atılgan ve hakan harika bir ikili olmuş çok güzel

Adsız dedi ki...

sayin senaristler bir el atin bbo dizisine ne olur guzel diizmizin baslamasini istiyoruzz

Adsız dedi ki...

bizim dizi senaristlerden çıktı,

şu anda satanistlerin elinde...

Adsız dedi ki...

iyi gunler bbo ailesi

Adsız dedi ki...

bbo

Adsız dedi ki...

iyi aksamlar
bboooooooo

Adsız dedi ki...

Aşk Bitti

Aşk bitti.
Elimden sanki minik bir balık kayıp gitti.
Aşk bitti.
İçimden sanki bir şeyler kopup gitti.

Aşk hiç biter mi?

Hiç bir şey olmamış gibi boşlukta kaybolup gider mi?

Aşk hiç biter mi?
Aşk hiç biter mi?

Kalır adımızla bir sokak duvarında,
Bir ağaç kavuğunda, bir takvim kenarında,
Kalır bir çiçekte bir defter arasında,
Bir tırnak yarasında, bir dolmuş sırasında,
Kalır bir odada, bir yastık oyasında,
Bir mum ışığında, bir yer yatağında,

Aşk hiç biter mi?
Aşk hiç biter mi?

Kalır dilimizde yinelenen bir şarkıda,
Bir okul çıkışında, bir çocuk bakışında,
Kalır bir kitapta, bir masal perisinde,
Bir hasta odasında, bir gece yarısında,
Kalır bir durakta, yırtık bir afişte,
Buruk bir gülüşte, dağılmış yürüyüşte,

Aşk hiç biter mi?
Aşk hiç biter mi?

Kalır bir sokakta, bir genel telefonda,
Bir soru yanıtında, bir komşu suratında,
Kalır bir pazarda, bir kahve kokusunda,
Bir tavşan niyetinde, bir çorap fiyatında,
Kalır bir yosunda, bir deniz kıyısında,
Bir martı kanadında, bir vapur bacasında,

Aşk hiç biter mi?
Aşk hiç biter mi?

ezginin günlüğü

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar bbo.

Adsız dedi ki...

iyi aksamlar arkadaslar

Adsız dedi ki...

günaydın BBO ailesi...

Adsız dedi ki...

bbo

Adsız dedi ki...

tunaydin arkadaslar

Adsız dedi ki...

sayin senaristler ne zaman bbo dizii baslayacak sizden iyi neytice istiyoruz

Adsız dedi ki...

Bölüm 23
Özeti
Sevil ve Soner Frankfurt’ta onunla birlikte Ünv. Giderler Soner Sevil’i beklerken laf attığı güzel bir kadın Sevil’in hocasının asitanı çıkınca sevil durumu öğrenir Sonra çocukları almaya İstanbul’a dönen Soner ve Sevil gene bilmem kaçıncı defa küserek ayrılırlar. Soner çocuklar ve Aylin ile 15 gün sonra tekrar Frankfurt’ta gelir.

Bölüm -24

Çerezler-1

15 GÜN SONRA
soner çok özlediği karısının gözleri dolu dolu olan Sevil in yüzüne baktığında anlamıştı hala ona kızgındı bu iyiye işaretti ya kırgın olsaydı o zaman ölme eşeğim ölme olur buradaki özne olan eşekte aynen ben olurdum
ne yapacaktım ben bu durumu değiştirmek için hala bak sen karınla barışmak için gurbeti bile göze al sonuç bir arpa boyu yol alma
Sevil: efecim canım benim oğlum ben seni çok özledim
Efe: ben de seni anne
Sevil: hoş geldin Soner
Soner: hoş bulduk nasılsın
Sevil: iyiyim sen
Soner: iyiyim seni de gördüm daha iyi oldum
Aylin: hadi evimize gidelim. aah tamam ana oğul koklaştığınız
Sevil daha bitmedi Aylinciğim ege ve edayı öpmedim
Aylin: onlar uyuyorlar sonra öpersin.
Sevil gene dayamadan hafifçe öpmüştü. Evet ne yapıyoruz.
Sevil: okul bana eşyalı bir daire verdi ev aramak zorunda kalmıyoruz. Hep birlikte olunacakmış bu iki ay ki eğitim boyunca
Aylin: kimler var kalanlar arsında
Sevil: Soner tanıyor örneğin yakın komşumuz Sara James hocam özellikle
Notlar ı alıp birlikte çalışmamız gerektiğinden birbirimize yakın oturmamız gerekiyormuş
Soner: h öhö
sevil: ne o Soner Almanya ‘nın havası gıcık mı yaptı
Soner: yok canım ben öylesine gıcık oldum.
Aylin: aman ne güzel işte ev sorun da yok hadi burada yatmak niyetinde değilsiniz herhalde
Sevil: hadi gidelim
Soner (içinden) ne şansız adamım ya ne yapacağım ben bu işaret meraklı kadınla şeytan diyor yap bir işaret kaçsın yalınayak.
Sevil: Soner biraz çabuk olsan
Soner: geliyorum canım diye seslenir daha sonra (içinden) koşayım da beni çıtır çıtır ye sos olacakta sarah’ı koyarsın yanıma ah ben sarah esas yemek olsa bakarmıyım of ya
Allah kahretsin Soner seni iyi de kadın arkasından mucuk yaparmısın ne biliyim ya kadın işaret meraklısı çıkacağını beni buluyor ne kadar manyak var beni buluyor ya.
Sevil: soneer hadi taksi seni bekliyor.
Soner: tamam geldim.

mvgn

Adsız dedi ki...

Korkuyla " hayırrrr" diyerek bağırıyordu uykusunda Soner.Ter içindeydi...

Sevil'de irkilmişti Soner'in haykırşından..

Sevil uyku tutmadığı için kitap okuyordu, Soner'in kabus gördüğünden emindi,uyandırmak için omzundan dürttü :-Sonerrr

Sevil ne kadar uğraştıysa Soner'i uyandıramadı,hala "hayır" diye haykırıyordu..Soner'in uyanmayışı endişelendirdi,daha hızlı salladı onu uyanması için ama nafile,Soner birtürlü açmıyordu gözlerini..

Sevil ne yapacağını şaşırmış halde biraz bekleyeyim kendine gelir diye geçirdi aklından..

(1 saat sonra)

Son bir saattir Soner'i izliyordu Sevil, Soner'in bu süre içinde söylediği tek şey "hayır" dı..terden sırılsıklam olmuştu, sanki yağmurda kalmış gibiydi hali..

Birkez daha uyandırmak için salladı omzundan Soner'i ama yine başaramamıştı, iyice korkmaya başlamıştı Sevil,Soner sanki hipnonitze olmuş veya transa geçmiş gibiydi, Sevil ne yaptıysa uyandıramadı kocasını..Doktormu çağırsam acaba diye düşündü, ama ne söyleyecekti onlara,kocam uyanmıyormu diyeceğim,kabus görüyor ama uyanmıyor desem ne derler bana...

Nasıl olsa birazdan sabah olacak bekleyeyim,nasılsa uyanır diye düşündü endişe içinde...

(2 saat sonra)

Sabah olmuş güneş aydınlatmıştı odayı ama Soner hala uykudaydı ve hala "hayırrrr" diye haykırıyordu ter içinde..Sevil bu böyle olmayacak birilerine haber vermeliyim, bukadar uzun sürmez kabus dediğin...son kez uyandırmaya çalıştı kocasını ama yine başaramadı..Hemen telefona sarılıp anne ve babasını çağırdı durumu anlatarak..

Telaşla gelmişlerdi Esma ve Halil,hemen yukarıya çıkıp Soner'i uyandırmaya çalıştılar ama olmuyordu Soner uyanmıyordu.

Sevil : ne oldu anlamadım,birtürlü uyandıramadım gece,sadece hayırrr diyor başka birşey demiyor,ambulansmı çağırsak acaba, ne yapacağımı şaşırdım

Halil : nasıl iş anlamadım kızım, nasıl uyanmaz, hasta falan değildi dimi

Sevil : hayır baba hasta değildi, gece uyudu, bende uyku tutmadığı için kitap okuyordum, gecenin bir yarısı sayıklamaya başladı,ter içinde kaldı, hayır diyor başka birşey demiyor..

Hepsi uyandırmayı denedi tekrar tekrar ama nafile..üçüde endişenlenmişti durumdan..

Esma : bu böyle olmaz, rüya görüyor olsa şimdiye çoktan uyanması gerekirdi...doktor çağıralım...

:::::::::::::::::::::::::::::::

BİTTİ :))))


bşkn

Adsız dedi ki...

sevil ve sonerin küsme sahnesini daha önce senaristimiz o arayı çok kısa geçmişti ben açıyorum umarım bana kızmaz sevgili ablam
başını hatırlamak için resmi site bkz 115 yorum olan yerdeki şekerlemeler:)
........
Aradan yaklaşık 1 saat geçmişti ki Sevil, yanında 3 kişi Soner’e doğru geliyordu.içlerinden sadece birini tanıması gereken soner 2 kişiyi tanıyordu.sevil yaklaştı tam Soner’ i tanıtacaktı ki
Sarah: hello soner
Soner: sa- rah hel-lo


Sevilin bir kaşı yukarıda gözler hafif kısık Soner bittin sen bakışıyla
Hımm tanışıyorsunuz demek dedi
Soner:evet hayatım ama sadece merhaba dedik
Sevil:bunu sonra konuşuruz sonercim şimdi yeri değil
(sarah’lı muhabbetler alt yazılıdır )
Sarah:Sevil sonerle tanışıyormusunuz
Sevil: yaa tanışıyoruz sarah kendisi eşim olur
(İçinden yakında rahmetli eşim olacak )
Sarah:Ooo öyle mi ,çok tatlı bir eşin var
Çok cana yakın bana çok güzelsin dedi ve
Gülümsedi
Sevil bu sözlerin üzerine iyice kızmış Sonere
Birazdan Görüşeceğiz şeklinde bakarak
Sarah’a ya çok tatlıdır benim eşim çok incedir bu konularda dedi
Soner konuşulanlardan pek birşey anlamasada sevilin bakışlarından dolayı
bittin sen oğlum soner sevil şimdi seni çiğ çiğ yiyecek
bir yol bulmalıyım kırk yılın başı bir çapkınlık yaptım o da döndü dolaştı yine beni buldu
off soner off yaktın yine kendini nediyeceksin şimdi sevile diye içinden geçiriyordu
o arada sevilin sesiyle irkildi
sevil: sonercim arkadaşlar odalarına gidiyor iyi akşamlar desene
soner:öylemi iyi akşamlar dedi
herkes odalarına yöneldi
sevil kapıyı açtı soner tam girecek iken hayatım ben çok sıkılmıştım tam hava almak için otelin bahçesine iniyordum gidiyim gelirim birazdan
Sevil:sonerrr evet sıkıldığın çok belli oluyor girermisin içeri
Soner çaresiz içeri girer ve bak hayatım inanki hiçbir şey olmadı sadece merhaba dedim
Sevil elindeki çantasını ve dosyasını yatağın üzerine attı kızgın bir ifadeyle
Sevil:tabii bilmezmiyim sadece merhaba,merhabanın dışında da çok güzelsin gibi iltifatlar demişsin o kadar
Soner: yok hayatım o da nerden çıktı
Sevil:soner inkar etme kız kendi söyledi
Soner:Ah sarah ah ağzında da hiç birşey durmuyormuş be kızım
Off demek bunları konuşmuşlar şimdi tamamen bittin sen oğlum diye mırıldandı
Sevil: bir şey mi dedin sonercim
Soner: yok ne diyebilirim ki
Sevil: haklısın bir şey diyemezsin bu arada sarah seni çok tatlı bulmuş
Soner:sırıtarak hadi ya demek beni tatlı bulmuş halen bende iş var demekki
Sevil: Sonerrrr
Deyip kendine hakim olamayarak koltuktaki yastığı sonere fırlatır
Soner: ahh tamam hayatım sadece şaka yaptım
Sevile yaklaşarak özürdilerim seni kırmak istemedim sadece merhaba dedim o kadar
Yoksa biliyorsun ben sadece seni seviyorum diyerek
Sevili öpmek istedi
fakat sevil kenara çekilir ve hayır soner neden sana güvenemiyorum tam güveniyorum böyle bir şeyle karşılaşıyorum hep bu korkuyla mı yaşacağım soner seni tek başına bırakamayacak mıyım ya da bıraktığımda acaba nerde ne yapıyor diye sürekli düşünecek miyim der gözleri dolu dolu
soner sevilin o haline dayanamaz Sevilcim lütfen bana istediğini de ( sehbada duran vazoyu alır) al şu vazoyu kafamda kır ama lütfen ağlama, benim yüzümden hiç ağlama biliyorum ben koca bir eşeğim beni affet
desede sevil kırılmıştır
Sevil: soner yatmak istiyorum sabaha toplantı var der
Soner: affettin mi beni
Sevil: hayır soner der ve yastıkla örtü verir eline
Soner : nasıl yani hayatım
Sevil: gördüğün gibi hayatım
Sen kanepede yatacaksın bende burada o kadar
Soner: ama sevil hayatım
Sevil: iyi geceler soner
Sabah kalkarlar barış imzalanmadan sevil okula Sonerde istanbul’a döner...
ve tekrar Almanya'ya döner Mvgn41 bölüm 24

Adsız dedi ki...

ATILGAN NE YAPSA TUTAR:) ADAM DOĞUŞTAN KABİLİYET...

Adsız dedi ki...

HEDEF KITLE : AB
18 NİSAN 2008 CUMA

NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ASI [NET] KAND 10,20 26,50
2 HATIRLA SEVGILI [NET] ATV 7,70 21,80
3 BEYAZ SHOW [NET] KAND 7,20 27,00
4 KOMEDI DUKKANI 2 [NET] TRT1 6,00 15,60
5 SILA [NET] ATV 4,90 13,20
6 KOMEDI DUKKANI TRT1 4,60 14,60
7 SHOW TV ANA HABER BULTENI [NET] SHOW 4,40 18,00
8 ASI (OZEL) [NET] KAND 4,40 14,40
9 UGUR DUNDAR''LA STAR HABER [NET] STAR 4,30 17,50
10 KANAL D ANA HABER BULTENI [NET] KAND 4,10 16,80
11 CHARLIE''NIN MELEKLERI ''TAM GAZ'' (Y.S) [N STAR 3,60 9,60
12 ARKA SOKAKLAR (TKR) [NET] KAND 3,20 19,10
13 BIZIM EVIN HALLERI [NET] K1 3,00 17,20
14 ESREF SAATI. [NET] SHOW 2,80 7,30
15 ESRA EROL''LA IZDIVAC [NET] STAR 2,60 15,40
16 AKIN DOVUS ARENASI (V.DUZGUN-M.ALI SAIL) FOX 2,50 10,80
17 TRT SPOR TRT1 2,50 8,70
18 AHMET CAKAR''LA SANSA BAK [NET] FOX 2,30 5,70
19 ATV ANA HABER BULTENI [NET] ATV 2,20 9,40
20 RUS RULETI [NET] STAR 2,20 6,30
21 DOGRULARIN ZAMANI [NET] SHOW 2,20 5,80
22 EMRET KOMUTANIM [NET] K1 2,10 5,40
23 ALATURKA SOLIST (MERHABA) TRT1 2,10 5,40
24 DERYALI GUNLER [NET] SHOW 2,00 17,30
25 ARKA SOKAKLAR (OZET) KAND 2,00 15,40
26 SABAHLARIN SULTANI [NET] KAND 2,00 14,80
27 SPOR SAYFASI SHOW 2,00 7,00
28 CARKIFELEK [NET] K1 1,90 5,30
29 ESREF SAATI. (OZET) [NET] SHOW 1,80 5,70
30 OKS ANNELERI [NET] FOX 1,80 5,30



HEDEF KITLE : TOTAL
18 NİSAN 2008 CUMA

NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ASI [NET] KAND 10,10 26,10
2 BEYAZ SHOW [NET] KAND 5,20 23,80
3 KANAL D ANA HABER BULTENI [NET] KAND 5,00 19,30
4 SILA [NET] ATV 5,00 13,30
5 ASI (OZEL) [NET] KAND 4,50 14,20
6 HATIRLA SEVGILI [NET] ATV 4,40 14,80
7 ESREF SAATI. [NET] SHOW 4,20 10,80
8 UGUR DUNDAR''LA STAR HABER [NET] STAR 4,00 15,30
9 CHARLIE''NIN MELEKLERI ''TAM GAZ'' (Y.S) [N STAR 4,00 10,50
10 ARKA SOKAKLAR (TKR) [NET] KAND 3,70 19,50
11 SHOW TV ANA HABER BULTENI [NET] SHOW 3,70 14,20
12 CARKIFELEK [NET] K1 3,40 9,30
13 ESRA EROL''LA IZDIVAC [NET] STAR 3,10 16,10
14 EMRET KOMUTANIM [NET] K1 3,10 8,70
15 GURBETCI SABAN (T.S) [NET] STV 3,10 8,00
16 BIZIM EVIN HALLERI [NET] K1 3,00 15,00
17 KOMEDI DUKKANI 2 [NET] TRT1 2,90 7,50
18 ESREF SAATI. (OZET) [NET] SHOW 2,80 8,40
19 BUYUK BULUSMA [NET] STV 2,80 7,90
20 KANAL 7 HABER SAATI [NET] KAN7 2,70 11,80
21 NUR ERTURKLE HER SABAH (OZEL) [NET] KAN7 2,60 17,00
22 SPOR SAYFASI SHOW 2,40 7,90
23 AKIN DOVUS ARENASI (V.DUZGUN-M.ALI SAIL) FOX 2,30 13,30
24 DOGRULARIN ZAMANI [NET] SHOW 2,30 6,90
25 KOMEDI DUKKANI TRT1 2,20 6,60

Adsız dedi ki...

Atılgan bu diziden de ayrıldı kaldık valla dımdızlak...Ya sayın senarist ve yapımcılar şu BBO'ya bi el atın da yeniden yayınlansın...


.............................................................................................