Komeditürk Kemer'de


30 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu başlığa yorum yazmam..

Adsız dedi ki...

sevgili admin ve dostlar

sözüğm yanlış anlaşılmasın,kimseyi kırmak değildi amacım.

söylemek istediğim biz BBO sevenleri olarak yorum yapacağımız tüm başlıkların BBO ile ilgili bir isim taşıması..bu konuda bizlere anlayış gösterirsen seviniriz admin..

no name dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

haklısın no name

Adsız dedi ki...

Sevgili Birol Güven,

Merhaba...

Bizler,Benden Baba Olmaz dizisinin, yayımcı kuruluş tarafında haksız yere sonlandırıldığı günden beri mücadele eden fanlarız.
O günlerde fanlarla aranızda geçen tatsız yazışmaların üzerine bir sünger çekerek,Biz gerçek BBO severlere dizimize kavuşmamız adına yardımcı olmanızı rica ediyoruz.

Lütfen BBO fanlarının başına geçerek bize yön veriniz.Dizimize kavuşmamız için neler yapabileceğimizi anlatın...

Müsait olduğunuz bir zaman diliminde,BBO resmi sitede bir sohbet toplantısı için sizi aramızda görmek istiyoruz.Bizleri kırmayacağınızı umut ediyor,saygılar sunuyoruz.

BBO fanları adına;
BAŞKAN

Adsız dedi ki...

ya admincim merak ettim, sen neden hiç bize bi selam nasılsınız yazmıyorsun..

canın sıkılır orda izle izle ..

gel katıl bize şenşakrak geçsin günün..

yediğin içtiğin senin olsun bize lazım olan sohbetin..

hem bizde bilelim bizi kim kolluyor diye demi ama..

no name dedi ki...

Adam koskoca Administratör,
belki bizle muhatap olmak istemiyor.

biz kimiz?
"fan"

üç harf...
ben olsam,bende muhatap olmam sizlerle.

nasıl tongaya düşmüşüm bilmem.

fan,
peh...

Adsız dedi ki...

biz çılgınlar topluluğuyuz..

benim bildiğim fan sıcak soğuk üfleyen bir alet:))

no name dedi ki...

Üstüne üstlük bu yetmez gibi,
yazın sıcak kışında soğuk üflersiniz siz.
hadi itiraf edin!

Adsız dedi ki...

espiri anlayışınızda aynı süpersiniz :))
Başkanım bu başlığı admin eklemek zorunda emir kulu o sonuçta
yazmamak bize kalmış
alttan devam ederiz sonra yeni başlık isteriz demi ama

Adsız dedi ki...

tamam o zaman..

admincim bize yeni bir sayfa rica etsek..

Eylem'inde dediği gibi ,sende sana ne söylenirse onu yapıyorsun biliyoruz..

bu başlık kalsın biz yepyeni tertemiz bir sayfa istiyoruz..


Eylemcim ayrıca biz herzaman süperiz, Yaradan öyle yaratmış şükürler olsun..

no name dedi ki...

ben sisteme karşı gelmiyecem artık.
ne bu yaa rock tan sıkıldım.

artık tarkan gülben bide neydi o kızın adı yaa gülben'in rakibesi
bunları dinleyecem.
nereye yaz derlerse oraya yazacam.
kanka köprü daha uzun mu?
bitince haber et bana...

no name dedi ki...

eğer varya bu admin size yeni sayfa açsın,
ağzımdan onyüzbinmilyon baloncuk çıkartmazsam ne olayım.
hadi bakalım...

Adsız dedi ki...

yine çok mütevazisiniz Başkanım :))

No name sen rocktan sıkıldın öylemi kesinlikle inanmam
hadi ben olsam neyse çok sevmediğim için sıkılabilirim ama sen asla...

Adsız dedi ki...

adminin görevi o yeni sayfa açmak
ama bu gün değil yarın açar
yarın olmaz başka gün açar ama sonuçta açar:)

no name dedi ki...

Admin daha ne yapsın bizim için,
baş sayfaya adamızın resmini koymuş,
bizleri adada eğlenirken resmetmiş,

daha ne istiyorsunuz?
yeni sayfa.
hayır 3000 yorum dolmadan yok size yeni sayfa.
zaten kış girimine kadar dolduramazsınız 3000 yorumu.
admin kemer'den dönene kadar gayret edin bari...

Adsız dedi ki...

ehehehe no name isyankar kardeşim benim

tamam senimi kıracağız bir sayfa için..

Adsız dedi ki...

hadi sayın bakalım o ada resminin üzerinde dans eden kaç tane çılgın var ?

no name dedi ki...

kankam benim,
sana bir şey sordum,
cevap alamadım.
başka bir soru sorayım.
Hadi yaa,Adı ne?Tanıştırsana bizi.

no name dedi ki...

ben hariç,
13

Adsız dedi ki...

kendini neden ayrı tutuyorsun no name...

BBO dedi ki...

Merhaba,
arkadaşlar yeni sayfaları her 500 yorumdan sonra -ilk fırsatta- açacağız. Sizler için uygun mu?

no name dedi ki...

Başkanım,
Bana neyi itiraf ettirmeye çalışıyorsun.?
evet,
itiraf ediyorum.
ben çılgın değilim.
o yüzden kendimi ayırdım.
rahat ettin mi başkanım.
ben iyi bir mukallitim,
hepinizi kandırdım.

Adsız dedi ki...

ben 14 saydim, hem zaten cok uzaklar kimin kim oldugu belli bile degil... No Namecim sen hangi taraftaydin bakiiim? :)


Bu basliktan kurtulmanin en güzel ve en kolay yolu mesaj sayisi degil mi Baskanim? Yazar yazar yazariiiiz..

Adsız dedi ki...

tabi tabi bende o dediğindenim zaten:))

nasıldı o laf hımmm ??

beynimizi kandırabilirsin ama ruhumuzu asla...öyle değildi bu laf ama olsun:))

Adsız dedi ki...

soldan 9. sıradaki benim sevalcim:))

Adsız dedi ki...

Yeni sayfa icin 500´ü bulmak bizim icin cocuk oyuncagi ama size yenicen zahmet olacak, yine de ilgilendiginiz icin cok tesekkürler...

no name dedi ki...

Ben bilmem,
başkanım bilir.
o da araziye uydu.
bu arada hoşgeldin kardeşim,
bayan mısın erkekmisin bilmiyorum o yüzden direkt kardeşim dedim.
ha kardeşlikle ilgili bir problemin varsa bildir arkadaşım diye de hitap edebilirim.
arkadaş ta olmak istemezssen.

ama dur bakayım yaa
sen admin misin?

Bak moderatörsen açık söyle,
moderatörlerle hayatta muhatap olmam...

Adsız dedi ki...

Fatihle Kayanin arasindaki mi? Tamam tamam gördüm... Hemen arkanizda da Önemlidegil ile Ridvan galiba..


Eylemcim al su Eda ile Gökce´yi de gelip oturun azicik be kizim, hoplamaktan hepiniz terlediniz zaten... cik cik cik, valla hasta olacaksiniz.. :)

müzik de müzik olsa bari, siz bizim gencligimizi görcektiniz..

Adsız dedi ki...

No name neyi cavaplamadım köprüyü diyorsan köprü yapmıyorum ki bitirmiş olayım
hangi köprüden bahsediyorsun :)

adı Şebnem tanıştırmak isterdim ama sevgilisi var be kanka


.............................................................................................